Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu
   

Veelgestelde vragen:
 
Ik heb niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen.
Er kunnen maximaal 6 fruitkisten per pakket worden verzonden.  (afhankelijk van het model fruitkist) Bij grotere bestellingen worden er meerdere pakketten verzonden. Het kan soms voorkomen dat de pakketten niet gelijktijdig geleverd worden.
Voor elk pakket ontvangt u een aparte track and trace mail. U kunt via een link in de mail zien wanneer het pakket door PostNL bezorgd wordt.
 
 
Waar worden de verzendkosten op gebaseerd?
De verzendkosten worden gebaseerd op gewicht en volume van de bestelde producten. Op de bestelpagina kunt u zien wat de exacte verzendkosten zullen zijn voor de door u te bestellen producten.
 
 
Wat is de levertijd van mijn bestelling naar België?
Binnen Nederland wordt een bestelling na 2 a 3 leverdagen afgeleverd. Voor België kan de levertijd 1 a 2 dagen langer zijn.
 
 
De betaling kon niet plaatsvinden. Wat nu?
Als uw betaling onverhoopt niet goed is gegaan, ontvangt u daarvan later op de dag van ons een mail met daarin de bankgegevens zodat u het bedrag eventueel alsnog kan overmaken.
 
 
Kan ik langskomen om de producten te bekijken?
Ja, langskomen kan op vrijdagmiddag of zaterdagochtend. Zie voor meer info onze contactpagina. DecoLis heeft weliswaar geen fysieke winkel, maar we ontvangen u graag in onze opslag om de producten te bekijken en te kopen. Pinnen is mogelijk!
 
Leveren jullie ook aan wederverkopers?
Voor bepaalde producten hebben we speciale groothandelsprijzen bij afname van grotere volumes.
Vraag ons naar de mogelijkheden!

Klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@decolis.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
 

 
Klantenservice 

Contact
Algemene voorwaarden
Privacy statement
Retourneren


Tel: 085-1045571


© 2017 Decolis.nl




 
 
 
 
 
KvK -nr  61526916
BTW-nr  NL184299329B01